środa, 20 lutego 2013

Notes + modelinowa sowa + zadaj mi pytanie :)

Hej :)
Dzisiaj wyjątkowo długa nazwa posta, ponieważ chcę powiedzieć o pewnej sprawie, a nie chcę żeby nie było żadnych zdjęć, więc wyroby też będą :D
No więc tak:
  • na górze jest wspominana przeze mnie zakładka "Zadaj mi pytanie :)" Czemu nie zadajecie? :< 
 I to tyle xD

Teraz zdjęcia:


 Sowa, czyli moja zawieszka przy piórniku :)


 I tajemniczy notes :) Miał zwykłą okładkę - żółto niebieską - wydrukowałam parę obrazków z neta i nakleiłam, a puste miejsca zamalowałam na biało korektorem :) Uwielbiam taki styl ♥

A na dole juz wszystko wyjaśnione :) Powiększcie zdjęcie, a tajemniczy notes przestanie być tajemniczy xD

  

To chyba wszystko na dziś, dziękuję za komentarze, mam nadzieję, że będzie ich coraz więcej :D
I ZADAWAJCIE PYTANIA :)
myself  ♥ 

12 komentarzy:

  1. Lubię sowy XD Słodka jest twoja :3
    Ja mam pytanie xd - Jakiej modeliny używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, używam różnych modelin, postaram się napisać o tym posta w weekend :)
      Akurat ta sowa jest zrobiona ze zwykłej modeliny z allegro ;p

      Usuń
  2. fajny notesik, sówka tez niczego sobie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna sowa i notes także ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ty masz coś więcej niż talent *_* http://julasiek.blogspot.com zapro :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie sądzę, ale dziękuję ;)

      Usuń

Jeżeli jesteś już na mojej stronie - skomentuj :)

Będzie mi bardzo miło, jeżeli ocenisz moje prace, będę wiedziała co mam poprawić. Propozycje postów, tutoriali itp. miło widziane :D

Jeżeli zostawiasz komentarz, możesz być pewien/pewna, że wejdę na Twojego bloga ^^