poniedziałek, 4 lutego 2013

Diy, czyli szybki post

Hej :)
Dzisiaj szybki post, ponieważ właśnie wróciłam z zakupów, a zaraz wychodzę z koleżanką ;p
Zakupy udane - kupiłam modelinę Astra, 3 posypki, lakier bezbarwny, pudełka do segregacji moich pierdół i parę innych rzeczy. Mam jeszcze zamiar skoczyć do sklepu budowlanego po silikon :) Zdjęcia moich zakupionych rzeczy pojawią się jak będę miała możliwość zrobienia dobrych zdjęć, bo wiem, że nie każdy lubi oglądać rozmazane i nieostre zdjęcia na blogach (np. ja nie lubię ;p). Wczoraj lepiłam z modeliny i mam nadzieję, że dzisiaj też tak będzie :D Jeżeli będę miała czas to dodam jeszcze jakiś post wieczorem, a póki co musicie nacieszyć się kilkoma DIY :)

533
Mnie oczywiście to nie wyszło -.-
566520519
495


570



Ok, to by było na tyle. Mam nadzieję, że post diy Wam się spodobał i zainspiruję Was do tworzenia :3

Pozdrawiam
myself♥

6 komentarzy:

Jeżeli jesteś już na mojej stronie - skomentuj :)

Będzie mi bardzo miło, jeżeli ocenisz moje prace, będę wiedziała co mam poprawić. Propozycje postów, tutoriali itp. miło widziane :D

Jeżeli zostawiasz komentarz, możesz być pewien/pewna, że wejdę na Twojego bloga ^^