środa, 12 lutego 2014

ZAPRASZAM NA NOWEGO BLOGA!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Hej :)

Nie pisałam tutaj już baardzo długo, wiem. 
Spowodowane było to tym, że przestałam lepić z modeliny. Kompletnie nie mam na to czasu, aczkolwiek w mojej 'modelinowej półce' czekają na mnie nieotwarte jeszcze kostki fimo, więc prędzej czy później na pewno do tego wrócę :)

Lecz mam dla Was dobrą wiadomość - ZAPRASZAM WAS NA NOWEGO BLOGA:

Mam nadzieję, że nowy blog spodoba Wam się równie bardzo jak ten :)

Pozdrawiam!
myself ♥

3 komentarze:

  1. Szkoda, że już nie lepisz ;c
    Pozdrawiam ;*
    http://makeup-candies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ok ! przenosimy się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry jestem Kasia ,
    bardzo dobrze czyta się twoje wpisy, zapewne odwiedze twojego bloga także nie raz, a tymczasem pozdrawiam również proponuję wejść na moją strone internetową

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli jesteś już na mojej stronie - skomentuj :)

Będzie mi bardzo miło, jeżeli ocenisz moje prace, będę wiedziała co mam poprawić. Propozycje postów, tutoriali itp. miło widziane :D

Jeżeli zostawiasz komentarz, możesz być pewien/pewna, że wejdę na Twojego bloga ^^