niedziela, 3 marca 2013

Moje posypki

Hej ;)
Dzisiaj przygotowałam dla Was post o moich posypkach, których używam do babeczek, donutów, gofrów itp. :3 Nie jest tego aż tak dużo, ale zawsze coś ;p
Przede mną jeszcze ciężka nauka chemii, więc życzcie mi powodzenia :< Jutro poniedziałek - Good why? -.- Mógłby być znowu piątek albo jeszcze lepiej wakacje ;3 Ostatnio, chyba jak wszyscy, poczułam nagłą tęsknotę za wiosną, ciepłem, wakacjami i wgl. za wszystkim co nie wiąże się z zimą, a jeszcze bardziej z książkami :D Przepraszam za moją chwilową nieobecność, ale ostatnio mam nadzwyczaj dużo obowiązków. Chciałam Wam także ogłosić, że niedługo moje zdjęcia będą prawdopodobnie lepsze, gdyż kupiłam namiot bezcieniowy, ale od czwartku nie mam nawet czasu go przetestować <tych, którzy nie wiedzą co to jest, zapraszam na google ;>

A oto zdjęcia:
pudełko z pepco - 69gr :D

jakieś nie błyszczące brokaty xd

zwykłe brokaty

buliony z beads, buteleczka i pojemnik również

Bardzo fajne brokaty - chyba z gazety Hannah Montana od siostry (baaardzo stare:)

ozdoby chyba do paznokci z chińskiego centrum

jakieś zwykłe brokaciątka ;)
Przepraszam za to, że post jest tak chaotycznie napisany, ale jak zwykle mam mało czasu -.- 

Jeżeli jesteście zainteresowani założeniem konta w banku, kliknijcie na reklamę na samym dole strony. Konto jest naprawdę dobre i nie mam żadnego problemu z formalnościami itp. Nie ukrywam, że jeśli założycie tam konto, dostanę za to gotówkę, ale zbieram na telefon, więc każdy grosz się liczy :D

Buziaki :3
myself ♥

14 komentarzy:

  1. wyglądają słodziutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pościk! chcę takich więcej ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam takie pudełko z Pepco XD
    Dużo tych posypek :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile posypek o_O Dużo :)
    Mam pytanie chciałabyś podjąć współprace z blogiem:
    http://modelina-i-paulina.blogspot.com/ :)
    Zamieniłybyśmy się banerami? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego :)
    Obserwujemy? ;3 aleksandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo tego xD Też chcę namiot ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te twoje posypki ^^

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli jesteś już na mojej stronie - skomentuj :)

Będzie mi bardzo miło, jeżeli ocenisz moje prace, będę wiedziała co mam poprawić. Propozycje postów, tutoriali itp. miło widziane :D

Jeżeli zostawiasz komentarz, możesz być pewien/pewna, że wejdę na Twojego bloga ^^